Bieżnie – skuteczny sprzęt w łapaniu formy

Bieżnie – skuteczny sprzęt w łapaniu formy

283
0
PODZIEL SIĘ

Zregenerowane bieżnie elektryczne dostępne na stronie firmy REFF zapewniają szerokie możliwości treningowe, niczym nie ustępujące nowym przyrządom dostępnym w innych sklepach. Często stanowią one wyposażenie siłowni i są podstawą treningu dla wielu osób.

Bieżnie zalecane są w sposób szczególny osobom, które pragną w warunkach domowych zbudować wysoką formę bądź usprawnić pracę swoich mięśni i serca. Na co jednak powinniśmy zwrócić uwagę kupując bieżnię?

Sprzęt fitness – nie tylko dla profesjonalistów

Wbrew pozorom, niezwykle istotnym parametrem tego typu urządzeń jest maksymalna waga, jaką mogą obsłużyć. Jeżeli bowiem zbagatelizujemy tę kwestię, możemy w krótkim czasie zniszczyć sprzęt, czego z pewnością byśmy nie chcieli.

Warto zwrócić uwagę również na możliwość regulacji kąta nachylenia bieżni. W ten sposób możemy bowiem w łatwy sposób dostosować nasz trening. Nic nie stoi na przeszkodzie ku temu, abyśmy wykonali parę sprintów, a następnie płynnie przeszli do marszu. Chcąc dokonać odpowiedniego wyboru, należy zwrócić uwagę również na moc silnika. Jeżeli wartość ta nie przekracza 2 KM, bieżnia nadaje się wyłącznie do chodzenia bądź powolnego biegu.

Co jeszcze powinniśmy wziąć pod uwagę? Poza wspomnianą wcześniej wagą, istotne znaczenie ma także wzrost użytkownika. Na jego podstawie dostosowywana jest bowiem długość pasa biegowego. Jak pokazuje praktyka, bieżnia o wymiarach 130×40 jest odpowiednia dla osób niższych niż 170 centymetrów. Użytkownicy wyżsi powinni pomyśleć o dłuższych i szerszym sprzęcie.

Wysokiej klasy bieżnie umożliwiają nam także dostosowanie programu treningowego do naszych potrzeb. Możemy zaplanować między innymi dystans, jaki chcemy pokonać, prędkość bądź ilość spalonych kalorii.

Jak skutecznie korzystać z bieżni?

Sprzęt firmy REFF gwarantuje nam naprawdę szerokie możliwości, dlatego warto z nich skorzystać poprzez prawidłowy trening. Nie zapominajmy o tym, iż bieg na bieżni nie różni się specjalnie od tego, z czym mamy do czynienia w parku. Przed treningiem należy więc odpowiednio się rozgrzać. Możemy rozciągnąć mięśnie, a następnie rozpocząć od marszu lub wolnego truchtu. Dopiero potem powinien nastąpić trening zasadniczy.

Należy podkreślić, iż należy biegać po środkowej części pasa biegowe. Zbyt skrajne ustawienie może bowiem skutkować zahaczeniem o element stały, co spowoduje upadek. Wato biegać w postawie wyprostowanej – w innym wypadku możemy bowiem stracić równowagę.

Jeżeli dopiero rozpoczynamy przygodę z trenowaniem, nie wariujmy. Najlepiej skorzystać z jednego z wgranych programów treningowych, które pozwolą nam w sposób odpowiedni wejść we właściwy rytm. Obciążenia możemy oczywiście sukcesywnie zwiększać.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułElektryczne podgrzewacze wody
Następny artykułZalety elektrycznych podgrzewaczy wody
Od wielu lat zajmuję się tematyką biznesu oraz mody. Każdego dnia staram się dzielić swoimi doświadczeniami z czytelnikami wielu serwisów Internetowych. Prywatnie pasjonatka fotografii oraz łucznictwa.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ